• Lorem ipsum

Bent u niet helemaal tevreden over ons of het bestelde product neem dan contact op met onze klantenservice. We streven naar een hoge klantentevredenheid en zullen proberen om u met al uw vragen met raad en daad bij te staan.

Mocht u alsnog niet tevreden zijn over onze hulp dan kunt u op de volgende manieren een klacht indienen:

  1. Telefonisch: 
    Een medewerker zal telefonisch contact met u opnemen om in een persoonlijk gesprek uw klacht proberen op te lossen.

    E-mail
    Van maandag t/m vrijdag beantwoorden wij uw E-mails. U ontvangt binnen 24 uur een antwoord.
     
  2. Bent u niet tevreden met het antwoord? Stuur ons een reactie waarin u uitlegt waarom u niet tevreden bent. Dan gaan wij proberen de zaak alsnog intern op te lossen. Uiteraard ontvangt u ook dan weer binnen 24 uur een inhoudelijke reactie.
  3. Voor zakelijke klanten geldt dat zij, indien zij niet tevreden zijn over de afhandeling van de klacht, de klacht ter bemiddeling kunnen voorleggen aan Thuiswinkel via www.thuiswinkel.org
  4. Nog steeds niet tevreden? Dan kunt u de klacht voorleggen aan de geschillencommissie Thuiswinkel. Dat kan door deze website te bezoeken: http://www.degeschillencommissie.nl/home. 
  5. De Geschillencommissie Thuiswinkel zal de zaak verder op zich nemen tot er een uitspraak is gedaan over deze kwestie
  6. In geval van een klacht/geschil kunt u ook terecht bij http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
 

 


Telefoon 
Bel 075 772 3856
Direct antwoord op jouw vraag.

E-mail
Vul ons contactformulier in 
Binnen 24 uur een antwoord.

Klantenservice overzicht
 Bekijk het overzicht

 Klik hier om naar het Klantenservice overzicht te gaan